неделя, 22 февруари 2009 г.

Сънят на Фридолина -шарените халюцинации на една откровена мечтателка от Варна.


fridolina :Надявах се, че чрез форума ще мога, да създам виртуално лице на БАДП.Надявах се, че ще се превърне в място, където ще е представена цялата палитра от клубове, членуващи в Асоциацията, че ще е неутрална територия на която биха могли да съжителстват мирно. БНКЦК започнаха постепено да предоставят материали от своя бюлетин, за да се публикуват в сайта. Клуб „Никола Грудев” подготвяха аудиоматериали, с които да представят особеностите на „Орфея” – строфи, тембър, темпо –информация, която да е от полза на любителите.Знаете ли колко много разговори и дипломация са необходими и за най-малката стъпка? Мислите ли, че ми беше лесно да убедя клуб „НиколаГрудев”, да имат форум, редом да форума на БНКЦК?? Надявах се, че виждайки логото на „Никола Грудев” до логото на БНКЦК, останалите клубове, един по един, ще се „престрашат” и ще се присъединят. Вече бях установила контакт с клуб „Пълдин хоби” и се радвах, че нещата
започват да потръгват и... Бам! Появихте се Вие и с лека ръка разрушихте това, което тъй трудно бях съградила. Развилняхте се, като слон в стъкларски магазин.
Първоначало Ви бях много ядосана, а и писмата Ви до мен, ме огорчиха допълнително. Но после си рекох, човекът не е бил наясно каква е ситуацията, нека му помогна в хобито. Защо да изпуска развъдния сезон, с всички трепети и радости свързани с него. Нали все пак птиците сатова което ни свързва. Знаете ли, че за всяка птица която съм си купила, се е налагало да пътувам до друг град?Започвам обаче да се съмнявам, че вас повече Ви интересуват приказките. Желаете достъп до форума.Досега на Пернати.ком сте нанесли само вреда. Защо да Ви връщам? Какваще е ползата от Вас?Затова на Вашите искания и „бартери” досега дипломатично си замълчавах, но Вие продължавате да настоявате.
Добре, убедете ме във Вашата добронамереност! Проявете се като дипломат и миротворец и възстановете статуквото. Нека клуб „НиколаГрудев” се върнат във форума и ще махна забраната.Трябват ми хора, които да градят и обединяват, хора, които да прокарват мостове между враждуващите страни. Убедете ме, че сте такъв човек и тогава не Вие, аз ще Ви моля да сте във форума ни. Отговор на Събудения : Е,ти наистина се превъзбуди.За да се върна във ФОРУМА,от който ме изгонихте по безпардонен и доста неаргументиран начин - да възстановявам статуквото???No WAY.Възстановявам изначално нарушената хармония по друг начин и на друго място.Аз не съм разрушил нито един мост,за да се налага да го изграждам наново.Това,че всичко във форума е изглеждало хармонично и идилично преди моето явяване е една МНОГО голяма,ама наистина МНОГО голяма заблуда.Като всяко нещо в Матрицата-живот ,имитациите целят максимална достоверност на илюзията.Антагонизмът между Бобо Велев и другите канаровъди,от една страна и Орландовските мекерета ,от друга, съществува отдавна,много преди аз да влезна в "стъкларския"магазин.Всичко е било притулено,прикрито - затишие пред буря.А когато ти си се опитала да събираш под един покрив всички тези хора,с различен манталитет,различно образование,култура и възпитание е трябвало да си дадеш сметка с колко трудна задача се захващаш.Съветският съюз,Югославия,Римската империя не са ли достатъчно красноречиви примери,че такива експерименти винаги завършват зле.ПРИЧИНИТЕ са едни и същи,а ПОВОДИТЕ - както дойде.Според мен във Форума са били събрани бурета с барут,които рано или късно са щели да се взривят.Нищо,ама нищо не е можело да накара всички тези хора да се заобичат и да станат кротки събеседници.Това са комунистически илюзии за уравниловка,за уеднаквяване,за изкореняване на различията и многообразието.Това е КАЗАРМА.Не искам да се връщам в казарма,не искам да съм послушник,не искам събеседници,които са подмолни,високомерни и егоисти.А от друга страна,ФОРУМЪТ не е ли мястото където в Древна Гърция са се събирали,спорили,обиждали и подигравали един на друг мислители,математици,учени.Защо трябва да администрирате насила различията?Накарайте тогава повечето от пишещите във различните рубрики да научат правопис,пунктуация и словоред.Не можете.А и не е необходимо.Форумът е говорилня,която се само- регулира.Всяка една изкуствена намеса е тенденциозна или преднамерена.Ти ме изгони,защото ОРЛАНДО меджикс се били разсърдили и си тръгнали,а не защото съм ги обидил или злепоставил,нали?Чета много други и български и чуждестранни форуми и навсякъде се карат,обиждат и накрая спират-просто им писва.Но докато се джафкат разказват и интересни и пикантни неща.А това забавлява хората и ги кара да влизат по-често при теб,рейтингът ти отива нагоре.Друг е въпросът,ако искаш да направиш виртуален форум за матрийошки,от който да блика любов,слънчева светлина,птичи песни и божествени ароматни ухания.Такъв форум е невъзможен,ненужен и неправилен.Това е мое мнение.ПРИ такива условия и изисквания връщането ми въвъ Форума се обезмисля.Аз категорично ОТКАЗВАМ да участвам в пасквили и манипулации с нечист характер.ТОВА не е моят път...Сбогом. Пълният ТЕКСТ от "Сънищата на Фридолина" можете да прочетете в http://orpheus-ivberov.blogspot.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.